Informacja o sklepie

Deutz Wibako-Diesel
Kojszówka 254
34-231 Juszczyn
Poland


Kontakt z nami

O NAS

Firma Wibako zajmuje się od 25 lat dostarczaniem części zamiennych do maszyn budowlanych. W ofercie posiadamy główne podzespoły takie, jak: silniki spalinowe, pompy hydrauliczne, silniki hydrauliczne, skrzynie biegów, skrzynie redukcyjne, siłowniki hydrauliczne. Posiadamy również szeroki asortyment części do tych podzespołów. W naszej ofercie można znaleźć zarówno części nowe, po regeneracji jak i używane, co pozwala nam dostosować się do potrzeb klienta. Obecny sklep powstał jako wyodrębniona jednostka z uwagi na chęć wyszczególnienia i uproszczenie przeglądania naszej oferty części do silników spalinowych marki Deutz. Obecny sklep jest ciągle przez nas rozwijany pod względem funkcjonalnym jak również asortymentowym. Naszym celem jest dostarczyć pełną ofertę części do silników spalinowych następujących modeli silników Deutz: 912,913, 413, 513, F3L1011, F4L1011, BF4L1011, BF4M1012, BF6M1012, BF6M1013, BF6M1015, BF8M1015, BF4M2012, BF6M2013, TCD2013, TCD2012, TCD2015.. Nasz katalog jest stale rozwijany, ulepszany i modyfikowany dlatego w razie trudności z znalezieniem części do Państwa silnika zachęcamy do kontaktu z naszym działem sprzedaży.

LOKALIZACJA

Części zakupione w sklepie internetowym można odebrać w siedzibie naszej firmy znajdującej się w miejscowości Kojszówka 254, 34-231 Juszczyn. Nasza firma dzieli plac z stacją paliw Alimot zaraz przy drodze krajowej 28.
Zapraszamy w godzinach otwarcia:
Poniedziałek - Piątek: 7:00 - 16:00
Sobota: 7:00 - 12:00

PŁATNOŚĆ

Nasza oferta jest skierowana do czynnych podatników VAT. Obecnie w naszym sklepie realizujemy zamówienia za pobraniem do kwoty maksymalnej 10'000 zł brutto lub przedpłaty na podstawie wystawionej faktury pro-formy. W siedzibie naszej firmy realizujemy płatności gotówką, za pomocą terminala płatniczego oraz przy wcześniejszej płatności na podstawie faktury pro-forma. Maksymalna kwota przy płatności gotówką wynosi 15'000 zł, brutto.

OBSŁUGA KLIENTÓW Z TERENU UNI EUROPEJSKIEJ

Realizujemy sprzedaż na terenie Uni Europejskiej, wystawiamy fakture 0% Vat na podstawie aktualnego numeru VAT EU. Przy każdej sprzedaży numer VAT EU jest przez nas weryfikowany.

OBSŁUGA KLIENTÓW Z POZA TERENU UNI EUROPEJSKIEJ

W przypadku zamówień z poza terenu Uni Europejskiej zamówienia realizowane są przy pomocy naszej agencji celnej. Prosimy o kontakt w przypadku chęci z skorzystania z odprawy celnej

DOSTAWA

Zamówienia o wadze do 30 kg realizujemy przy pomocy firmy kurierskiej DPD, z kolei przesyłki o wadze do 1200 kg realizowane są przy pomocy firmy Raben. Sklep obecnie posiada wbudowany moduł do wyceny przesyłek obejmujących teren Uni Europejskiej. W przypadku braku automatycznej wyceny zachęcamy do kontaktu ponieważ wykonujemy również wyceny indywidualne.

ZWROTY

Każdy klient naszego sklepu internetowego ma prawo odstąpić od umowy zawartej w sklepie internetowym w terminie 14. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, należy poinformować nas o swojej decyzji za pomocą wiadomości email na adres naszego sklepu internetowego. Przesyłkę należy odpowiednio zabezpieczyć i nadać na adres: Wibako sp. z o.o., Kojszówka 254, 34-231 Juszczyn. Przesyłka obowiązkowo powinna zawierać oprócz produktu wraz z kompletnym opakowaniem informacje o numerze zamówienia lub numerze faktury. Zwrot pieniędzy odbywa się na wskazane przez zamawiającego konto. Wszelkie koszty transportu związane ze zwrotem oraz wymianą są po stronie kupującego. Zwrócone rzeczy muszą być w stanie nie zmienionym i kompletnym oraz w oryginalnym i nienaruszonym opakowaniu. Odpowiadają Państwo za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

WYMIANA

Aby wymienić towar: Złóż nowe zamówienie z nowym produktem, na który chcesz wymienić posiadany produkt (wybierz płatność przelewem). Zwróć towar zgodnie z opisaną procedurą zwrotów oraz wpisz w uwagach do zwrotu nr nowego zamówienia. Nadpłatę zwrócimy na podane w zwrocie konto. Jeśli istnieje konieczność dopłaty to dokonaj jej na nasze konto.

REKLAMACJE

Masz problem z zakupionym produktem? Skontaktuj się z nami, a nasz dział obsługi klienta wyczerpująco odpowie na Twoje wątpliwości i na pewno rozwiąże problem. Towary zakupione w naszym sklepie są objęte gwarancją zgodną z regulaminem sklepu. Zgłoszenia reklamacyjne prosimy kierować na adres mailowy naszego sklepu w zakładce kontakt lub bezpośrednio telefonicznie

W opisie reklamacji należy podać:
  • Informacje i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady.
  • Żądanie sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży.
  • Swoje dane kontaktowe – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie Państwa reklamacji.

Przeglądając naszą stronę internetową bez zmian w swojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Dzięki temu nasz serwis internetowy może być maksymalnie bezpieczny i wygodny.

Akceptuj Więcej informacji Odrzuć